Forum Ciężka Jazda Strona Główna Ciężka Jazda
Forum Paintballowe - Ciężka Jazda - Oleśnica
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN - lektura obowiązkowa!

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Ciężka Jazda Strona Główna -> sprawy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
susid
porucznik
porucznik



Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:46, 13 Lip 2009    Temat postu: REGULAMIN - lektura obowiązkowa!

REGULAMIN PODZIELONY ZOSTAŁ NA TRZY CZĘŚCI.
Mimo, iż BEZPIECZEŃSTWO jest najważniejsze, obowiązują WSZYSTKIE punkty regulaminu.


Regulamin obowiązuje członków Ciężkiej Jazdy i wszystkich naszych gości, którzy zdecydują się dołączyć do zabawy.

Znajomość regulaminu jest obowiązkowa.

Pierwsze oznaki niezaznajomienia się z regulaminem będą kończyć karierę takiej osoby na dany dzień.

Jeśli chodzi o drastyczne przypadki nieprzestrzegania regulaminu to pozwolimy sobie decydować na miejscu co zrobić z takim asem.

1. Bezpieczeństwo.
2. Zasady gry.
3. Organizacja.



BEZPIECZEŃSTWO

1. Maksymalna prędkość markera to 300fps - przy takich prędkościach były testowane szyby w maskach. Przed rozpoczęciem gry danego dnia każdego obowiązuje pomiar. Drużyna ma swój chronometr, więc to nie problem.

2. Chronowanie, ponieważ wiąże się z oddawaniem strzałów, odbywa się w wyznaczonym do tego przez dowódcę miejscu. I TYLKO tam. Wszelkie inne formy strzelania dla samego strzelania poza właściwą rozgrywką również odbywają się tylko w tym miejscu.

3. W przerwach między rundami na markery zakładamy barrel bagi/zatyczki, żeby uniknąć przypadkowych postrzałów.

4. Lufy markerów skierowane są w dół. Nawet z barrel bagiem/zatyczką. Nawyk wygrywa tutaj z logiką, więc taki nawyk każdy ma sobie wyrobić, kropka.

5. Maskę ściągasz wyłącznie po zejściu do obozu. Ponieważ jest to jeden z tych zapisów, który mimo swej prostoty sprawia ludziom zagadkowo wielkie problemy ogłaszamy, że jeśli ktoś będzie miał trudności ze zrozumieniem słowa "wyłącznie" - nam pozostanie wyłącznie podziękować mu/jej za grę.

6. Używki są tolerowane w granicach zdrowego rozsądku. Na dwa piwa nikt się nie skrzywi, ale na cztery już tak. Bez wdawania się w szczegóły - wszystko spoko, dopóki to Ty masz nad nimi kontrolę, a nie one nad Tobą. Nie potrzeba nikomu w drużynie warzywa, które nie wie gdzie jest lewo, a gdzie prawo.


ZASADY GRY:

1. Dowództwo Ciężkiej Jazdy to - Maliga i Rodżermur (zwany również Młodym). Jeśli mówią - słuchamy, bo wiedzą, o czym mówią. Do nich należy ostateczna decyzja, że gramy, na jakich zasadach gramy (flaga, deathmatch, scenariusz itp.)

Oni też - po krótkiej rozmowie z członkami Ciężkiej Jazdy (dotyczy to zarówno gości, jak i CJ) - podejmują ostateczną decyzję o wyeliminowaniu kogoś z gry za nieprzestrzeganie regulaminu.

2. Każda z drużyn będzie miała wydzielonego dowódcę (niekoniecznie muszą to być dowódcy Ciężkiej Jazdy) i do niego/niej będzie należało zarządzanie tą mikrogrupą w kwestii Organizacji (o której będzie mowa dalej) i Bezpieczeństwa (o której mowa była wcześniej). Do niego/niej też powinno należeć ustalanie taktyki na daną rundę.

3. W czasie gry nie ściągasz maski - NIGDY. Nie ma mowy o tłumaczeniu "robię to na swoją odpowiedzialność," "zaparowała mi," "zapomniałem/am sory" itp.

4. Strzelanie i Trafienia:
a) zawodnik trafiony to taki, na którym rozbiła się kulka (tzw. splat)
b) jeśli kulka się nie rozbiła, możesz grać dalej. wyjątkiem jest trafienie w plecy - ciężko jest sprawdzić, czy dostałeś w plecy, po prostu schodzisz, ktoś Cię zaszedł od tyłu. Możesz zejść też z własnej woli, jeśli dostajesz za dużo kulek (które jednak się nie rozbijają) i uznasz, że jesteś bez szans.
c) jeśli podniesiesz rękę i krzykniesz "dostałem" - schodzisz. nie ma mowy o tym, żebyś po drodze zorientował się, że jednak nie ma splata i wracasz do gry. Zejdź z pola gry jak najszybciej się da. Nie utrudniaj życia innym, spacerując pomiędzy strzelającymi się graczami.
d) jeśli zajdziesz kogoś na odległość 3-4 metrów mówisz mu "poddaj się" zamiast strzelać mu w nerki z bliskiej odległości
e) jeśli ktoś podniósł rękę i krzyczy "dostałem/am" - przestajesz do niego/niej strzelać (wydaje się to oczywiste, a jednak...)
f) apelujemy o nie strzelanie do ludzi, którzy schodzą z pola z podniesionymi rękoma. wiemy, że liczy się szybkość reakcji, ale ona nie może się sprowadzać do strzelania do wszystkiego, co się rusza: daj sobie ten ułamek sekundy na ocenienie sytuacji.
g) trafienie w markera nie eliminuje Cię z gry

5. Magicznym dźwiękiem na wyjazdach Ciężkiej Jazdy jest dźwięk gwizdka. Rozpoczyna i kończy rundę. Służy też do celów organizacyjnych, o czym za chwilę.

ORGANIZACJA:

1. Po zejściu z pola pierwsze, co robisz, to przygotowujesz się do następnej rundy: dobijasz butlę, czyścisz lufę, napełniasz loader. Nowicjuszowi nie zajmuje to więcej niż 5 minut, sprawdzaliśmy.

2. To dowódcy (Maliga, Rodżermur) ustalają, czy mamy dłuższą przerwę, czy gramy od razu.

3. Czas na fajki, picie, jedzenie jest po spełnieniu warunków 1 i 2 a przed gwizdkiem oznaczającym zbiórkę.

4. Pierwszy gwizdek wiąże się z komunikatem "Dwie minuty!" (do zbiórki w pełnej gotowości).

5. Drugi gwizdek oznacza wymarsz na ustalone pozycje.

6. Po ogłoszeniu, że obie drużyny są na pozycjach i gotowe rozlega się gwizdek. Gramy!

7. Problemy ze sprzętem zgłaszasz osobie, która Ci ten sprzęt wypożyczyła, ponieważ to ona za niego odpowiada. Ta zgłasza dowódcy. Problemy ze swoim własnym sprzętem, czy ogólnie niezdolność do gry z przyczyn technicznych zgłaszamy jednemu z dwóch dowódców Ciężkiej Jazdy.


Ostatnio zmieniony przez susid dnia Wto 12:14, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Ciężka Jazda Strona Główna -> sprawy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin